Marketingová analýza v SugarCRM

Marketingová analýza v SugarCRM Vám umožňuje měřit výkonnost marketingových kampaní od počáteční nabídky až po uzavření obchodního případu. Manažeři mohou vyhodnocovat efektivitu kampaní vzhledem k rozpočtu, distribučnímu kanálu, očekávaným výnosům a celkové úspěšnosti a získají tak celkový obrázek o dopadu marketingového programu na obchod.

Přínosy

  • Pochopení ROI u jednotlivých marketingových programů.
  • Sledování, který z kanálů má konkrétně jaký přínos.
  • Opakování úspěšných kampaní pomocí několika jednoduchých kroků.
Aktuální přehled marketingových a obchodních dat v souvislostech
Aktuální přehled marketingových a obchodních dat v souvislostech
Ukázka vyhodnocení ROI kampaně
Ukázka vyhodnocení ROI kampaně

[box type=“info“ size=“large“]Chcete SugarCRM i ve Vaší firmě? Napište nám na obchod@isfgroup.cz nebo zavolejte na +420 237 837 717.[/box]

Napsat komentář