Integrace s Asterisk

SugarCRM lze integrovat s VoIP ústřednou Asterisk. Díky tomuto spojení máte k dispozici silný nástroj pro hromadné oslovování klientů po telefonu.

Integrace je řešena prostřednictvím modulu s následující funkcionalitou:

  1. Vytáčení telefonního čísla přímo ze systému SugarCRM. Operátor již nemusí vytáčet telefonní číslo ručně, ale stačí jen kliknout na tlačítko umístěné vedle telefonního čísla.
  2. Ověřování a rozpoznávání příchozích hovorů. Tato funkce ověří příchozí telefonní číslo a automaticky vyhledá příslušnou kartu zákazníka. Operátorovi se ihned zobrazí celá historie aktivit, které s daným zákazníkem v minulosti proběhly (poptávky, objednávky, dotazy, reklamace). Ušetří se tak čas na vyhledávání daného zákazníka v systému.
  3. Logování hovorů. Operátor má k dispozici rozhraní pro zapsání poznámky z hovoru a naplánování následné aktivity.
Chcete SugarCRM i ve Vaší firmě? Napište nám na obchod@isfgroup.cz nebo zavolejte na +420 237 837 717.

Štítky:, ,