Řízení obchodních případů v SugarCRM

Řízení obchodních případů umožňuje Vašemu týmu uzavírat více obchodů mnohem rychleji díky sdílení ucelených obchodních informací, sledování vývoje a zaznamenávání interakcí mezi zaměstnanci a zákazníkem. SugarCRM lze snadno nastavit tak, aby odpovídal Vašemu konkrétnímu obchodnímu procesu. Stejně tak umožňuje implementovat vlastní metodiku prodeje, specifické údaje o zákaznících a postupy práce se zákazníky.

Sledování vývoje obchodů poskytuje obchodním manažerům dostatečný vhled do situace, aby se mohli včas přizpůsobit měnícím se podmínkám. Na jedné obrazovce mohou manažeři sledovat plánované obchody, zobrazit obchody dle stavu uzavření, počet provedených telefonátů od jednotlivých zástupců, nebo uzavřené a očekávané zisky na čtvrtletí. Manažeři a obchodníci mohou zároveň využívat silné zázemí nástrojů pro reportování a vykreslování grafů ve spojení s personalizací svých dashboardů, které zobrazují vždy aktuální data.

Přínosy

  • Sdílení informací o obchodech napříč jednotlivci i týmy
  • Zvýšení obchodní produktivity pomocí standardizace obchodních procesů
  • Zajištění efektivního zacházení s obchodním případem pomocí spolupráce a definovaných workflow
  • Přizpůsobení obchodní metodiky na potřeby obchodu
  • Konsolidovaná data pro management společnosti
  • Nastavitelné reporty a grafy pro sledávní klíčových parametrů
  • Možnost využít detailní rozpady grafů pro hlubší pochopení souvislostí
Řízení obchodních případů v SugarCRM

Řízení obchodních případů v SugarCRM

Chcete SugarCRM i ve Vaší firmě? Napište nám na obchod@isfgroup.cz nebo zavolejte na +420 237 837 717.

Štítky:, , ,