Analýza zákazníků v SugarCRM

Analýza zákazníků pomocí vizualizace dat z reportingu umožňuje lépe pochopit, kdo jsou skutečně Vaši zákazníci. Ať již použijete nástěnku nebo reporty, je jednoduché si zobrazit rozdělení zákazníků podle odvětví, umístění, velikosti, dodaných produktů, zisků a jiných důležitých parametrů. Při získání lepšího pochopení zákazníků, mohou společnosti mnohem efektivněji řídit stávající vztahy a rychle budovat nové.

Přínosy SugarCRM

  • Chápání struktury zákazníků a jejich vývoj v čase.
  • Rozdělení zákazníků podle zisků, odvětví a jiných parametrů.
  • Zobrazení smysluplných reportů na základě konkrétních dat.
Chcete SugarCRM i ve Vaší firmě? Napište nám na obchod@isfgroup.cz nebo zavolejte na +420 237 837 717.

Štítky:, , ,